• Writer's pictureCristin Trafikkskole AS

Vi tilbyr GRATIS kjøretimer i simulator! 😁

Updated: Jul 18, 2021

Gratis kjøretimer i kjøresimulator hos Cristin Trafikkskole i Askim i Indre Øsfold
billige kjøretimer

Vi har gleden av å tilby våre elever gratis kjøretimer i simulator frem til 30. juni! 😃

Førstemann til mølla! Booking av timer kan gjøres via melding til vår Facebookside, på mail, eller til Kari på telefon/sms til 922 822 43.

I denne flotte simulatoren kan man øve på alt fra bakkestart til sentrumskjøring i trafikk. Man får konkrete oppgaver som skal løses, og maskinen gir tilbakemeldinger på hvordan man utfører oppgavene.

Her kan man gå igjennom de trinn man trenger for å videreutvikle sine kjøreferdigheter på samme måte som piloter tilegner seg mye av sine kunnskaper.

Dette er kjempegod mengdetrening, og også flott trening i farlige og uvanlige situasjoner.

Trenger du for eksempel å øve på rundkjøringer, får du effektivisert treningen ved å fokusere kun på dette, og får derfor kjørt flere rundkjøringer på kortere tid enn i vanlige kjøretimer.

Dette er ett supplement til føreropplæring i bil. Den kan brukes både som manuell og automat bil. Kjøringen foregår i helt trygge omgivelser på vårt kontor, og dette kan derfor bidra til at man blir en mer sikker sjåfør i bilen. Simulatoren kan brukes av alle, på ulikt nivå og har forskjellige vanskelighetsgrader. Dette kan bidra til at man oppnår målene raskere, og derfor kan spare både tid og penger, ved at man effektiviserer hele opplæringsforløpet.

Alle timer i simulatoren blir registrert og lagt inn i opplæringskortet til eleven. NB! Kan ikke erstatte obligatoriske timer!

Dette er ett prøveprosjekt, og foreløpig gjelder tilbudet kun elever som er registrert hos oss. Vi vil tilby timer til reduserte priser til alle som ønsker det på ett senere tidspunkt, dersom det viser seg at dette er interessant for flere. Vi håper dette kan være med på holde motivasjonen oppe for de som ikke får kjørt så mye hjemme, og de som venter på kjøretimer i bil😊 Prøveprosjektet er avsluttet, og simulatoren er ikke lenger tilgjengelig. (18/7-21)